בפרק 20 של הספינר, נדבר על מיתוג ועל מיתוג מחדש; נראה איך אריאל שרון שינה את התדמית שלו מקצה לקצה לקראת הבחירות בשנת 2001; נסקור את ההצלחה האדירה של הימין בישראל בתהליך שינוי התדמית של מחנה פוליטי שלם בין 2006 ל-2009; ונבין מתי מיתוג מחדש עובד טוב, ומתי הוא מאתגר יותר.
עקבו אחרינו בעמוד הפייסבוק של הפודקאסט כדי לשמוע על ספינים נוספים בעתיד, והצטרפו לקבוצת הדיונים שלנו – מדברים על ספינים.
הירשמו לרשימת התפוצה שלנו ממש כאן. בין אם אתם סתם סקרנים לגבי פוליטיקה, ובין אם אתם רוצים להתמקצע בפוליטיקה בעצמכם, רשימת התפוצה שלנו היא המקום ללמוד עוד על העולם הפוליטי ואיך שהוא עובד – וכמובן, לקבל עדכונים על הפרקים שלנו ברגע שהם יוצאים.
המוזיקה בפודקאסט: Unmasked by Scomber (c) copyright 2014 Licensed under a Creative Commons Attribution Noncommercial (3.0) license. http://dig.ccmixter.org/files/scomber/48112 Ft: My Free Mickey, Snowflake & Michael Burnz
6:19 – הפרסומת של פיוז טי
10:06 – הקטע מתוך תכנית "המקור" בפברואר 2013
11:34 – גם הקטע הזה מתוך תכנית "המקור" בפברואר 2013
12:40 – התמונה של שרון מחזיק כבש ומחייך למצלמה
22:05 – הקטע מתוך הראיון של משה קלוגהפט עם עמית סגל בחדשות ערוץ 2
23:40 – המכתב שכתבו רונן שובל וארז תדמור לנתניהו ב-2007
30:45 – הציטוט מתוך הראיון של משה קלוגהפט לעיתון גלובס בשנת 2013